Poštovani,
Nastojimo da zadovoljimo svoje kupce i klijente u najvećoj mogućoj mjeri, pa pored glavnog asortimana stolica i njihovog servisiranja, pružamo i mogućnost servisiranja stolica drugih proizvođača.
Poštovani,
Nastojimo da zadovoljimo svoje kupce i klijente u najvećoj mogućoj mjeri, pa pored glavnog asortimana stolica i njihovog servisiranja, pružamo i mogućnost servisiranja stolica drugih proizvođača.
Servis i održavanje Trebinje
Tel/Fax: +387 59 226 348
Miloša Crnjanskog br.10, 89101 Trebinje, BiH
“Staro za novo” je jedna od usluga koje kao pionir na srpskom tržištu stolica nudimo. Ovo je povoljniji vid nabavke namještaja koji zahtjeva da izaberete vašu novu stolicu ili fotelju, zatim da fotografišete stare stolice i fotelje koje imate i proslijedite nam fotografije mailom. Naš tim će u najkraćem roku odgovoriti sa odgovarajućom ponudom.
Reparacija starih stolica je jedna od usluga koju nudimo, a reparacija se vrši kako na stolicama iz našeg asortimana, tako i na stolicama drugih proizvođača. Ono što naš servis čini pravim izborom je kvalitetan i raznovrstan repromaterijal koji omogućava da se svaka stolica obnovi u kratkom toku. Servisiranje stolica se vrši u našim prostorijama na našoj adresi u Trebinju.
Tapaciranje vršimo brzo i kvalitetno zahvaljujući velikom broju materijala, koji starom kancelarijskom namještaju pružaju potpuno novi izgled i sjaj. Na raspolaganju stoje klasični materijali od štofa, eko kože, kože, mikrofibera i mnogi drugi. Stolice iz našeg asortimana su snabdjevene rezervnim dijelovima koji produžuju rok trajanja stolice u odnosu na garantni rok koji je istaknut.
Možemo vam izaći u susret i prilikom isporuke i transporta kancelarijskog namještaja. Bilo da nabavljate nove kancelarijske stolice ili prodajete stari kancelarijski namještaj, možete da nam se obratite, a naš tim će u dogovoru sa vama organizovati transport, prema vašim uputstvima.
Dodatne usluge uključuju dostavu i montažu na teritoriji Trebinja, zamjenske stolice do isporuke naručenih, kao i isporuku i slanje brzom poštom na istaknutu adresu u najkraćem roku. Garantni rok je 24 - 60 mjeseci, u zavisnosti od artikla. Produžena garancija je moguća uz dodatnu doplatu, a naše usluge uključuju i redovno održavanje stolica. Možete računati na nas i kada je u pitanju dizajniranje i projektovanje kancelarijskog prostora.
Svim našim partnerima smo omogućili da izaberu i isprobaju stolicu u njihovim prostorijama. Za više detalja nam pošaljite upit, a naš tim će vam odgovoriti sa više detalja u najkraćem roku.